شماری از علمای اهل سنت: وحدت كلید پیروزی امت اسلامی است
نوشته شده توسط : devojke

مولوی 'عبدالصمد كریم زایی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی نامگذاری هفته وحدت را یكی از مهمترین یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست.

وی گفت: الگو شدن انقلاب اسلامی برای كشورهای منطقه و جهان به بركت حركت ملت ایران در مسیر اسلام و پیروی همه جانبه از دستورات و سنتهای رسول خدا، قرآن كریم و حفظ وحدت بین مردم و مذاهب مختلف بدست آمده است.

مدرس حوزه علمیه خدیجه كبری ایرانشهر نیز گفت: وحدت بین مردم و بیداری و خیزشهای اسلامی در كشورهای منطقه نتیجه الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران است.

مولوی 'عبدالحمید دهقانی' افزود: مردم وفادار به رهبری و ولایت در سیستان و بلوچستان اعم از سنی و شیعه با اتحاد و همبستگی در راه پاسداری و حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمام توطئه های دست نشاندگان قدرتهای استكباری ایستادگی می كنند.

مولوی 'خلیل رسولی زاده' امام جمعه موقت مسجد الزهرا اهل سنت ایرانشهر نیز گفت: ملت ایران در سایه وحدت و پیروی از منویات امام خمینی(ره) توانستند رژیم طاغوت را سرنگون كنند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند.

وی بیان داشت: امسال تقارن هفته وحدت با ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای وحدت بیشتر ملت ایران در برابر توطئه های بیگانگان است و باید از این فرصت به بهترین نحو ممكن استفاده كرد.ك/4

7307/7314/653





:: برچسب‌ها: قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: